Bart maakt zijn 200ste doelpunt

10 maart 2024 11:30

“Mijlpalen moet je vieren”

Vorige week wist Bart zijn 200ste competitiedoelpunt te maken, een mooie mijlpaal die de eerste selectie niet onopgemerkt voorbij wilden laten gaan.

Het plan was om na de wedstrijd Groede - Sprundel de taart aan te snijden, de wedstrijd werd helaas afgelast maar de taart kon niet nog een week de koelkast in. Dus werd de taart vandaag dan maar in klein comité overhandigd en aangesneden. Er zijn nog stukken taart over, dus iedereen is welkom vandaag aan de Blekestraat in Groede om deze mijlpaal mee te vieren.

Bart heeft toegezegd op te gaan voor de volgende 200 competitiedoelpunten

bart.jpg