Prognostiek

Prognostiek_2023-2024_Invulformulier.xlsx

Prognostiek_2023-2024.pdf

Beste Prognostiekers,

Voor u ligt wellicht wel de meest uitdagende prognostiek van de afgelopen decennia! We zijn in een klasse terecht gekomen, waarbij er meer vraagtekens zijn dan zekerheden! Wat weet u bijvoorbeeld van DSE, RSV of de Markiezaten ? En ploegen als Grenswachters, ODIO en WVV’67 kennen we uit het verleden, maar hoe zijn die ploegen ontwikkeld ? En gelukkig zijn er ook nog een aantal ploegen dichtbij waar we wat meer informatie over hebben, maar hoe staat Philippine er voor en wat heeft Clinge dit seizoen voor ploeg ? Allemaal vraagtekens, waar u in onderstaande prognostiek antwoord op mag geven!

Omdat dit al een zeer uitdagende prognostiek is, hebben we aan het concept van vorig jaar niets veranderd. Hieronder nog even kort de spelregels:

Het vertrouwde concept
Alle wedstrijden van Groede dienen te worden voorzien van een uitslag en daarnaast moet u ook een letter invullen; letter “T” voor als de thuisploeg wint, de letter “U” voor als de uitploeg wint en de letter “G” voor als de ploegen elkaar in evenwicht houden. Hierbij mag u de kansen spreiden, dus een uitslag van 2 – 0 met daarbij een letter “G” van gelijkspel. Per wedstrijd zijn er 10 punten te verdienen, 3 punten voor de juiste letter en 7 punten voor een correcte uitslag.

De verdubbelaar
U mag zelf 4 x een verdubbelaar in zetten, dit doet u door dus maximaal 4 keer een kruisje te zetten achter de wedstrijd waar u voor dubbele punten wilt spelen. Zo krijgt u bij deze wedstrijden 6 punten voor de juiste letter en 14 punten voor de juiste uitslag.

Extra vragen
Er zijn 10 extra vragen die u moet invullen, waarbij voor elke goed beantwoorde vraag u 5 punten krijgt. Het gaat in de extra vragen om de competitie van Groede 1.

Speciale vraag
Bij deze speciale vraag kan er ingezet worden op één van de 18 spelers. Bij de speler waar u voor kiest, zal zijn totaal aantal doelpunten van het gehele seizoen vermenigvuldigd worden met “zijn” factor en dat zijn de totale punten die u krijgt voor deze speciale vraag. Voor de aanvaller is dat factor 1, voor een middenvelder factor 2, voor een verdediger factor 5 en als je keeper Ricky Verkruijsse aankruist zal zijn totaal aantal doelpunten vermenigvuldigt worden met factor 20.

Betaling en Winstverdeling
Iedere deelnemer betaalt € 7,50 per invulschema (max. 1 invulschema per persoon). € 2,50 hiervan gaat naar de jeugdafdeling van V.V. Groede. De rest van het geld (€ 5,00 dus, voor de wiskundigen onder ons) gaat naar de winstpot. De winnaar over het gehele seizoen krijgt 35% van de winstpot, de nummer 2 in de ranglijst 20%, de nummer 3 ontvangt 15%, nummer 4 10% en nummer 5 ontvangt 5% van de winstpot. Degene die het beste scoort op de extra vragen inclusief de speciale vraag ontvangt 15% van de winstpot.

Wilt u meespelen om deze felbegeerde prognostiek titel en hiermee de jeugdafdeling van V.V. Groede sponsoren? Vult u dan dit schema in en lever deze en het inschrijfgeld VOOR AANVANG VAN DE EERSTE COMPETITIE WEDSTRIJD in bij Arno van den Hemel. Indien de € 7,50 nog niet betaald is voor 31 oktober, zal uw prognose komen te vervallen. Het is ook mogelijk om uw prognose door te mailen naar [email protected] en het inschrijfgeld over te maken op rekening nummer;
NL71ABNA-0548502854  t.a.v. A.M.R. van den Hemel.

Wij wensen u veel succes en wijsheid toe met het invullen van de prognostiek!

Het prognostiek team