Michel Tamarzians kan nog geen potten breken in Prognostiek

25 januari 2023 16:15

We zijn het jaar begonnen met zeer weinig punten in de prognostiek. Afgelopen weekend werden er maar maximaal 6 punten uitgedeeld aan de prognostiekers. Magere opbrengst van een toch positief voetbalweekend. Met name Michel Tamarzians, de altijd stugge verdediger van Groede in de gouden jaren, kan nog geen potten breken. Sonja Ras blijft trotse koploper!

We pakken de draad weer op bij de altijd moeilijke uitwedstrijd op de Graauw. Op de Boomwaai wist Groede met 0 – 3 geflatteerd te winnen. Een uitslag die opvallend veel mensen goed wisten te voorspellen, echter hadden degene met de juiste voorspelling niet de dubbele punten ingevuld. Jelte, Ciske en Bart wisten te scoren, waardoor Bas van Hoeve zicht tot weekwinnaar mocht bekronen. Hij had namelijk ingezet op Bart plus de voorspelling juist, dat leverde 11 punten voor hem op. Maar voor met name Jordy Michielsen, Charles van Opdurp en Joran Hennekeij waren het zeer welkome 10 punten die zij mochten bij schrijven, zij stoomden namelijk hiermee de top 5 in!

Na de winterstop hervatte de Groe de competitie weer tegen IJzendijke. De uitwedstrijd werd met 0 – 3 gewonnen door twee doelpunten van Max en eentje van Bart. Een uitslag die niemand had zien aankomen, maar ook een wedstrijd waarbij bijna niemand zijn verdubbelaar durfde in te zetten. Zodoende werden er relatief weinig punten verdiend. Ria van den Hemel was weekwinnaar, zij schreef als enige 6 punten bij en kwam hiermee op een totaal van 28. Aan de bovenkant kwam er weinig verschuiving, waardoor Sonja Ras nog steeds aan kop staat in de prognostiek !

Aan de onderkant wist Robert Vink een puntje te behalen en zette hiermee Michel Tamarzians nu op 3 punten achterstand. Het zal dus een hele kluif worden voor de oud verdediger van Groede om uit de onderste regionen weg te komen. Maar goed Parijs is nog ver, en de prognostiek duurt nog lang !